Yves Rocher Nutri-Repair Onarıcı Saç Bakım Kremi

Günaydın kızlar,
Dışarda top sesleriyle uyandım 🙂 Tam “Savaş mı çıktı yeeaaaa!” diye düşünürken aklıma 11 Nisan olduğu geldi 🙂 Bugün Şanlıurfa’nın Kurtuluş Mücadelesini kazandığı gün… Kurtuluş Savaşında Fransız işgalinden bu gün kurtulmuşuz 🙂 11 Nisan 1920’de..
Ne büyük ironi! Ben de bugün sizlere Fransız kökenli bir markanın ürününü yazacağım… “Fransız kardeşlerim, siz evinizde cici cici oturun bakın biz size para da kazandırırız, hakkınızı da veririz” diyorum ve geçiyorum.
Geçemiyorum çünkü bu bom bom bom sesler iyice azıttı,nasıl mizansen arkadaşım bu! Yeter ama yahu..Daha saat 8:30
Tamam tamam geçiyorum meseleye…
Yves Rocher bitkisel ürünler yapan, paraben ve silikon içermeyen ürünleri olan bir marka. Açıkçası Uzun İnce Kıvırcık benden şampuan bakmamı rica etmese girmezdim hiç 🙂 O kadar harika bir mağaza ki, düzeni olsun, mis gibi kokusu olsun… İnsanda “buradaki ürünler en az 100 liradan başlar, öğrenci bütçemi aşar” hissi yaratıyor o harikalığıyla 🙂
Neyse efendim girdim baktım indirim var, kendisine ve bana şampuanlar,saç maskeleri filan almıştım. Ki hatırlarsanız Evidence aşkım da o sırada başlamıştı 😉
Bu Kremi yıpranmış saçlar için aldım, kepek şampuanı ile beraber kullandığım zaman o şampuanın aşırı kurutmasından olacak ki pek memnun kalmamıştım. Ama meğer saçlarım yine de sağlıklıymış, insan kaybedince anlıyor 🙁
Kremle ilgili Yves Rocher ne demiş?
Zengin besleyici Organik Jojoba Yağı ile yıpranmış saçlarınızı yeniden canlandırın, onlara güç ve parlaklık kazandırın.
Badem Yağı ile zenginleştirilmiş formülü saçlarınızın kolayca taranmasını sağlar.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Paraben içermez. Doğada çözünebilen formüllere sahiptir.
Araya Giovanni ve başka markalar girdikten sonra dün banyoda bu cicinin birazcık kaldığını gördüm. Down Under Nude şampuanla beraber kullandım ve inanamadım!
Gerçekten saçlarıma o kadar müthiş bir his kazandırdı ki, yumuşacık oldu..Bloglarda okuduğum kadarıyla saçları boyadan yanmış insanların saçlarını da hayli onarmış. Ve gerçekten bakıyorum saçlarım o dönem daha fazla ısıl işlem uygulamama rağmen bu kadar kuru, yıpranmış değildi. Bu şampuan ciddi anlamda besleyip onarıyordu.
Bi kere kokusu…. Ben nasıl bu kokuyu elimin tersiyle itmişim…Tarifi yok bu kokunun… Bitkisel alt tonlu, krem gibi, aromatik yağlar gibi kokan bir saç kremi, lakin bakıyorum ki içinde parfüm varmış… 🙁 Zannediyorum ki Giovanni ve Down Under Nude’da parfüm yok (Emin değilim, bakmam lazım)
** Tek bir olumsuz yanı var, o da çok çok iyi durulanması gerektiği. Ben bi ton su kullanıyorum saçlarım hala kremli gibi.Silikonlu sandım ama değil, sanırım içindeki yağlardan,onarıcılığı da burdan geliyor. Akıp gitse kim koruyacak saçı, kim onaracak 🙂
Bir kez daha alacağım bu kremi, şampuanıyla birlikte, deneyip bu yazıyı güncelleyeceğim.
Fiyatı diğer piyasa şampuanlarına göre pahalı,
150 ml olmasına rağmen şu an %20 indirimle 14.30 TL
İndirimi kaçırmamak için,
Siz saç bakımınızda hangi ürünleri kullanıyorsunuz?

Yves Rocher Nutri-Repair Onarıcı Saç Bakım Kremi” için 3 yorum

  • 11 Nisan 2014 tarihinde, saat 13:59
    Permalink

    Ben de hep çok pahalı olarak düşünürdüm Yves Rocher i ama gördüğüm kadarı ile çok da pahalı değil.

    Yanıtla
  • 11 Nisan 2014 tarihinde, saat 16:34
    Permalink

    Öyle güzel anlatmışsın ki denenecek listeme ekledim tatlım. Neler kullanıyorum hmm o bayağı bir uzun sürer 😀 Raen şampuana bayılıyorum, restorex şampuana, bakım ürünleri down under, avon, moshos,oriflame vs vs :))

    Yanıtla
  • 14 Nisan 2014 tarihinde, saat 16:30
    Permalink

    Benim de listemde saç bakım yağı var Yves Rocher'nin
    Çoğu blogger pek memnun kalmış. Ben de deneyeceğim en kısa zamanda inş. 🙂

    Yanıtla

Bir Cevap Yazın