Natural Love Fırçalar

Kendileri BiM’in son harikası…Harika dediysem kinaye efendim kinaye 🙂 Ecotools‘a benzerliği o kadar çok ki,keşke kalitesi de benzeseymiş…Bi hevesle gittim BİM’e Allahımmmmm!!! 
 
 
Aslında pek yerden yere vurulası olmayabilir ama yani değil Ecotools’un,bi Avon’un fırçalarına bile benzemiyor kalitesi 🙁 
 
Resme tıklayarak daha detaylı görebilirsiniz.
Sette 5 adet fırça var.
 
*Pudra fırçası: Tamamen fiyasko,dökülmesi saçlarımla yarışır şekilde,cık cık cık…Kullanmam efendim bu ne…Bir de sözüm ona keçi kılı fırça,zamane keçisi işte kıl döküyor 🙂
 
*2 adet far fırçası: Sevdim kendilerini,orjinal ecotoolsumla yarışamaz ama iş görür 🙂
 
*Ruj Fırçası: Kesik uçlu ruj fırçasına ne gerek,eyeliner sürmek için de azıcık büyük ve seyrek kıllı olduğundan nasıl kullanacağımı bilememekteyim.
 
*Kaş Fırçası: Fırça kısmı pek akıllı görünmüyor,esneyecek gibi hemen.Bir de tarak kısmı var ama işe yarıyor sevdim.
 
Aslında sevmediğim tek fırça pudra fırçası olmasına rağmen içime sinmedi bu fırçalar.Aklım hala Ecotools’ta,hayır olmadı bari Avon’un bu ay indirimde olan fırçalarından alsaydım.Çok severek kullanıyorum çünkü.Onlarla ilgili yazı da yakında gelecek 🙂
 
Fiyatına göre fena değildi bu alışveriş 12.95 TL ama kesinlikle bu paraya az daha ekleyip Ecotools alın derim <3 Ya da makyaja yeni başlıyorsanız,”amaaan çok iyi bişey olmasa da olur diyorsanız alın” ama ben olsam almazdım 🙁 Hele bu bütçe sıkıntısında hiç de ii olmadı,az daha koyar hiç değilse Avon alırdım. (Nasıl içime oturmuş ikide bir aynı laf,bi iyilik perisi çıksa hayrına bana avon pudra ve eyeliner fırçası alsa hahaha 😀 )
 
Siz bakmayın banaaaa….Sevgilerimle Özi 🙂

Natural Love Fırçalar” için 18 yorum

  • 28 Eylül 2012 tarihinde, saat 16:54
    Permalink

    ay ben de hemen koşturup alacaktım iyi ki yazmışsın canım bu yazıyı:)

    Yanıtla
  • 28 Eylül 2012 tarihinde, saat 23:40
    Permalink

    gerçekten mi kötü ya,ben bugün uğradım,ecotools sandım ben de,alıp almama da çok kararsız kaldım,ama almadım.zaten çok fazla vardı,dursun bakalım iyi yorumlar olursa alırım demiştim,gene de fena değil gibi geldi bana ,yoksa hiç yanaşmayalım mı….

    Yanıtla
    • 29 Eylül 2012 tarihinde, saat 04:26
      Permalink

      Pudra fırçası berbat,diğerleri eh…İçime sinmedi bu fırcalar 🙁

      Yanıtla
  • 29 Eylül 2012 tarihinde, saat 21:14
    Permalink

    İyi ki almamışım bunları, ben de bugün tereddütte kalmıştım. Yazını okuyunca ohh çektim bi:)

    Yanıtla
    • 30 Eylül 2012 tarihinde, saat 06:38
      Permalink

      evet evet hiç değmiyor,içime bir türlü sindiremedim bu fırçaları.Nedir ne değildir bilmiyorum :s İyi ki almamışsın canım.

      Yanıtla
  • 3 Ekim 2012 tarihinde, saat 14:44
    Permalink

    Ben ilk fırçalarımı geçen sene, mart gibi falan almıştım sanırım. Ecotoolstan. Memnunum. 😉 Geçen hafta ben de bimde gördüm bunları. Ecotoolsun bulursam alırım dediğim diğer setinin benzerini alacaktım, baktım baktım baktım. Sonra yine baktım. 🙂 Elim varmadı, vazgeçtim. O zaman iyi ki vazgeçmişim. 🙂

    Yanıtla
    • 3 Ekim 2012 tarihinde, saat 15:04
      Permalink

      Evet "iç ses" yine doğru bi iş yaptı 🙂 Yok yok harika bir karar vermişsin :))

      Yanıtla
  • 19 Ekim 2012 tarihinde, saat 11:15
    Permalink

    Ben de şöyle bir baktım ama yanından bile geçmez Ecotools'un. Ben ebay'den 5-6 dolara almıştım Ecotools'u bunlardan bile ucuz yani. Bir de kesik uçlu ruj fırçası dediğin fırça eyeliner fırçası aslında 🙂

    Yanıtla
    • 23 Ekim 2012 tarihinde, saat 21:39
      Permalink

      Canım kesik uçlunun eyeliner fırçası olduğunu ben de biliyorum ama Bim inatla ruj fırçası demiş 😀 😀 Ve denedim eyeliner sürmede hiç de başarılı değil.Avon'un eyeliner fırçası buna göre ağa paşa 😀 Ecotools forever 😀 😀

      Yanıtla
  • 26 Ekim 2012 tarihinde, saat 19:47
    Permalink

    Ben denemedim, bilmiyorum. Zaten eyeliner sürmeyi de hiç beceremem. 🙂 Ama essence in eyeliner fırçasını da öneriyorlardı. Fiyatı da gayet uygundu. 😉 Aklında bulunsun. 😉
    Not: Umarım markanın ismini doğru yazmışımdır. 🙂

    Yanıtla
    • 27 Ekim 2012 tarihinde, saat 09:54
      Permalink

      evet canım doğru yazmışsın da malesef yaşadığım şehirde Gratis yok :(( Essence sadece belli gratis mağazalarında satılıyor 🙁

      Yanıtla
  • 26 Ekim 2012 tarihinde, saat 19:48
    Permalink

    Ben denemedim, bilmiyorum. Zaten eyeliner sürmeyi de hiç beceremem. 🙂 Ama essence in eyeliner fırçasını da öneriyorlardı. Fiyatı da gayet uygundu. 😉 Aklında bulunsun. 😉
    Not: Umarım markanın ismini doğru yazmışımdır. 🙂

    Yanıtla
  • 8 Kasım 2012 tarihinde, saat 22:00
    Permalink

    zaten usdundede naturallve yazıyor ecolls yazmıyormus canım ya neyse bosver watsonsda falanda setler var ucuz ucuz renklı rnklı kıllarının dokulcagını bıldıgım ıcın almıyorum..

    Yanıtla
    • 10 Kasım 2012 tarihinde, saat 14:13
      Permalink

      Canım almaya gitmeden önce bim'in insertlerinde gördüğümde eco tools sandım çünkü ismi yazmıyordu :)) Gittim alayım belki muadilidir dedim.Hani ismi değişiktir belki dedim ama bildiğin çakma :((

      Yanıtla
    • 10 Kasım 2012 tarihinde, saat 18:42
      Permalink

      amann bim ısde cnm allahdan 40 falan degılmış fıyatı kızz ozaman kahrolurdun uzuntuden (:

      Yanıtla
  • 14 Kasım 2012 tarihinde, saat 12:30
    Permalink

    bende aldım benim nerdeyse çıktığı gün aldım yıkadım ve kurudu herhangi bir dökülme olmadı 😀

    Yanıtla
    • 14 Kasım 2012 tarihinde, saat 18:09
      Permalink

      Senin adına sevindim canım,bende dediğim gibi tek bir fırçada dökülme oldu.Henüz yıkamadım da..

      Yanıtla

Bir Cevap Yazın