Wish List # 3

Diğer iki wish listimi temize çektim ortaya bunlar çıktı,şöyle bi tablo yapmak istedim başarımı görmek için 🙂
KAVUŞTUMMMMM
BENİM OLSUNLAR
SHİSEİDO PURENESS PUDRA
ECOTOOLS 5 Lİ SET
FLORMAR DİPLİNER
LOREAL TRUE MATCH PUDRA
FLORMAR ASETONSUZ OJE CIKARICI
MİSSHA BB CREAM **
VİCHY CAPİTAL SOLEİL SPF50 GÜNEŞ KREMİ
ANN YVETT İNCİ TOZU MASKESİ
FLORMAR MAT TOUCH FONDÖTEN
BİODERMA SENSİBİO H2O LOSYON
ECOTOOLS GÖZ SETİ
TRANSPARAN PUDRA
LOREAL TRUE MATCH FONDÖTEN
NUDE ŞAMPUAN
FLORMAR TRUE COLOR ALLIK 87 VE 84 NUMARA
Gördüğünüz gibi bi çok ürüne kavuştum kısa sürede,şükürler olsun 🙂 Ama liste bitmek bitmiyor :)) Missha BB Cream’i de sipariş ettim gelir en geç 1 aya inşallah :))
Şimdiki Wish list’im de yukarıda gördüğünüz gibi 🙂
Wish listimdeki ürünlere yakından bakalım mı 🙂
1.Vichy Capital Soleil SPF 50 Güneş Kremi: 
Şu an Sebamed kullanıyorum ve her kullanımdan sonra kafamı koparasım geliyor.O derece nefret ediyorum! Yağlı bi his,yüzüm hemen yağ kusuyor,terliyor filan…O yüzden “losyon” kıvamında bir ürün arıyordum ve arkadaşlarım bana bunu önerdiler.”Babe” adlı markayı öneren arkadaşlarım da oldu ama vichy gönlümü çeldi :))
2.Ann Yvett İnci Tozu Maskesi:
Çillerimden dolayı kullanmak istiyorum.Londrada bir türk kızı ( Sevgili Su) yine yaptı yapacağını ve yine beni kandırmayı başardı :)) Kandırmak dediysem yani kanıma girdi :)) Pürüzsüz bir cilt vaadeden bu maskeyi İSTİYORUMMMMM…Şu an inci tozu da bir fenomen sanırım 🙂 Bu şehirde yok yok yok,olsa da para yok yok yok…..Geçen rüyama girdi bu ürünnnnnnnnnnnnn :'(
3.Flormar Mat Touch Fondöten:
Project Pan bitince ilk alacağım ürün sanırım 🙂 Çok harika mat bir dokusu var…Kapatıcılığı konusunda çok emin olamasam da güzel,beğendim.
4.Bioderma Sensibio H2O:
Bilmeyen yoktur sanırım…Harika bir temizleyici ürün…Daha önceden kullanmıştım,şimdi minnacık bi tester’ı var elimde ve bitecek diye ödüm kopuyor.
5.Ecotools Göz Fırçaları Seti: 
Ecotools’un göz fırçasını denedikten sonra diğerlerini kullanmaz oldum.Bu seti istiyorummmmmm <3
6.Transparan Pudra:
Çooook uzun yıllardan beri istediğim bir ürün markaya henüz karar vermedim,önerilere açığım,doğal matlık sağlıyor ya işte bu tam bana göre.
7.Loreal True Match Fondöten:
Kapatıcılığı konusunda tereddütlerim olduğu için almayı devamlı erteliyorum.Bi gün…..Evet bi gün….
8.Nude Şampuan:
Nimocan beğendiyse on numaradır :)) Merak ediyorum…Ama bi çok görüş var bu şampuan hakkında,açıkçası tereddütteyim,ki zaten yaşadığım şehirde de yokkkkkkk! :'(
9.Flormar Allık 84 ve 87:
87 harika doğal bi pembiş,benimki bitmek üzere :'( Ondan alıcam…84 de toprak tonuydu ama bu resimde  pembe cıkmış,denemek istiyorum.
RESİMLER alisverisdellysi.blogspot.com,cosmo-trend.net,vimjo.com kozmetikvar.com adlı SİTELERDEN ALINTIDIR.

Wish List # 3” için 19 yorum

  • 28 Nisan 2012 tarihinde, saat 19:31
    Permalink

    flormar fondoteni daha once kullandin mi bilmiyorum ama pek tavsiye edemeyecegim. yuzde cok maske varmis gibi bir etki yaratiyor ve cok yapay duruyor. onun yerine benzer fiyatli affinitone oneririm onun yapisi cok daha guzel 🙂

    Yanıtla
  • 28 Nisan 2012 tarihinde, saat 19:59
    Permalink

    @ thestyleblog : Ebay'den sipariş verdim canım.İstersen satıcı adı da verebilirim 🙂

    @ parfoj : Yüzümde denemedim hiç canım,bileğimde denedim uygun tonlusu güzel durdu sanki,affinitone'un pudrasını kullandım hiç beğenmedim o sebeple sanırım bi önyargım var 🙂

    Yanıtla
  • 28 Nisan 2012 tarihinde, saat 21:12
    Permalink

    mat touch güzeldir bebeğim ama kapatıcılığı çokkkkk 😀 bende alıcam tekrar yüzüm düzelmezse =) inş. kavuşursun hepsine =)

    Yanıtla
  • 29 Nisan 2012 tarihinde, saat 10:52
    Permalink

    @ Fluu : Kapatıcılığı çok derken 🙂 çillerimi kapatsın istiyorum ben de :))

    @ thestyleblog : Canım bana da bir blogger arkadaş önerdi bu satıcıyı,arkadaşının istediği misshalar gelmiş hep yasaktan sonra bile.
    Satıcının adı sing-sing-girl canım 🙂

    Yanıtla
  • 29 Nisan 2012 tarihinde, saat 12:58
    Permalink

    not ettim satıcının adını… seninkiler sağ salim eline ulaşsın ondan sonra ben sipariş vereyim 😀

    Yanıtla
  • 4 Mayıs 2012 tarihinde, saat 19:24
    Permalink

    Kavuştum ve Benim Olsunlar diye ayırman çok çok şirin olmuş 🙂 Okurken keyiflendim resmen. Transparan pudra önerisi de istediğini okuyunca, son aldığım ve dehşet memnun kaldığım ürünü denemeni tavsiye ederim : Thebalm – sexy mama.

    Yanıtla
  • 6 Mayıs 2012 tarihinde, saat 13:49
    Permalink

    @ sultan : canım çekilişin altına yazmalıydın yorumu,umarım mailim ulaşmıştır sana.

    @ miskin kek : sexy mama bayıldığım ve cok istediğim bir ürün ama burda gratis yok malesef 🙁 bakalım bir dahaki ebay alışverişimde denk gelirsem alayım :)) Güzel yorumun için teşekkürler tatlım güle güle kullan sen de 🙂

    Yanıtla
  • 9 Haziran 2012 tarihinde, saat 23:14
    Permalink

    vichy'yi ben de deli gibi istiyorum 42 tlye yanında da vichy nemlendirici hediyeli alıcam sanırım bu ay:) bide canım o flormar fondotenler pek iyi değil gibi çok çok koyu renkleri ve kıvamları yüzde dağıtana kadar insanın canı çıkıyor ben kullandım da söylim dedim beyaz tenli oldugum için en açığı bile koyu kaçtı bana

    Yanıtla
    • 10 Haziran 2012 tarihinde, saat 08:26
      Permalink

      vichy'i kesinlikle almalısın çünkü inanılmaz memnunummmmmmmmm 🙂 Flormar'a gelince gerçekten koyu geliyor her tonu,nasıl bişidir yaa :)) artık wish diil :))

      Yanıtla
  • 13 Ekim 2012 tarihinde, saat 14:34
    Permalink

    Flormar mat touch ı bende denedim. gerçekten çok güzel bi fondoten 🙂 fakat 16 yaşımda oldumdan artık hiçbir fondoteni kullanmıyorum yüzüme zararlı. ama almak isteyenler flormar veya max factor ün fondotenini tavsiye ederim. max factorunki pahalı ama sebebi çok iyi olması zaten araştırırsanız fondoteni icat eden max factor olduğu görürsünüz 🙂

    Yanıtla
    • 13 Ekim 2012 tarihinde, saat 18:31
      Permalink

      Canım yazıyı düzeltsem mi şimdi bilemedim.Flormar mat touch'tan vazgeçtim çünkü tıpkı pastel boya sürmüş gibi bir tabaka yaratıyor ve nefes aldırmıyor 🙁 Renkleri de uymadı bana :(( Kesinlikle bu fondötene karşıyım artık :((

      Yanıtla
    • 15 Ekim 2012 tarihinde, saat 16:49
      Permalink

      Canım evet hepsi tabaka sonuçta ama tabakadan kastım doğal olmaması,bazı ürünler ciltle bütünleşiyor ama sanırım renklerinin bana koyu gelmesinden dolayı da bu fondöten bende çok kötü durdu.Bi kere çok acayip kuru bir fondöten.Yazıyı yazmamın bi sakıncası yok çünkü "istediklerim" listesi sonuçta 😀 Almaya gittim,denedim ama beğenmedim :s Sonraki listelerde de yer almadığından dolayı sanırım az bucuk anlaşılıyor beğenmediğim 😀

      Yanıtla
    • 22 Kasım 2012 tarihinde, saat 11:56
      Permalink

      Merhaba,
      Ben de Flormar Touch Mat M301 fondöten aldım.
      Mağazadaki ışıkların kurbanı oldum; renk koyu geldi.
      Aslında bu ürünün renk skalası geniş, yurtdışına yolluyorlarmış en açık renklerini.
      İnternet satışından alabilirsiniz en açık tonlarını ama tester göndermedikleri için maalesef işimi şansa bırakmak istemedim.
      Kendi ülkemizde, kendi markamıza ulaşamıyoruz…:(

      Yanıtla
    • 23 Kasım 2012 tarihinde, saat 19:12
      Permalink

      Aslında güzel ama kuru bir fondöten,pek sevmedim denemeye gittiğimde 🙁 Ve dediğiniz gibi renkler hep koyuydu…Hangi güzelliğe yurdum insanı daha öncelikli olarak erişebiliyor ki..Meyvenin sebzenin iyisi de ithal ediliyor… :((

      Yanıtla

Bir Cevap Yazın