İkisi arasındaki değil 7,4907 fark :))

Kızlar canım bitanem sevgili Parmex’im bitti. Aseton yani :)) (gerçi daha iyilerini görmediğimiz için Parmex bana süper geliyor ama sanırım çok da besleyici değil) her neyse.Asetonum bitti,şimdi yiğidi öldür hakkını yeme,şıııııırt diye siliveriyordu en inatçı ojeleri bile.Neye elimi atsam kurur ya,koca şehirde bi parmex aseton bulamadım.

 

Girdiğim dükkanda biri bana Cottex diye bi aseton önerdi,çok iyiymiş keratinliymiş,keratin işte tırnağımızdaki yapıymış (sanki bilmiyoruz 😀 ) Çok harikaymış ucuzmuş,bi deneyeyim memnun kalacakmışım…Neyse 1 TL ye içime sinmeye sinmeye aldım.

Eve geldim şu çağımızın buluşu keratinli oje neymiş bi bakalım dedim.Bi kere şişesinde keramet yok anacım.Kapağı açtıktan sonraki o tıpa beni öldürdü,gıcık olurum bu tarz şişelere zaten.Önce kalın bi iğne yardımıyla tıpayı delmeye çalıştım ama bana mısın demedi,üstelik elime battı iğne!Ya sabıııııııır…! Açtım tıpayı bin bir güçlükle tırnağımla dişimle ağzımla neyse işte,aseton kapağı değil kasa kapısı mübarek,ne korumadır bu! 😀

Döktüm pamuğa siliyorum ojeyi yok…Aynı tıpa gibi bana mısın demiyor 😀 Sürüyorum yoook,şaka mısın arkadaşım silsene! Kızlar abatrmıyorum 😀 Kırmızı ojeyi zaten silmeye kalkarsanız bununla elinize badana olur,hiç denemeyin derim.Arkadaş anca parlatıcıyı,rakı beyazını o da zorrrrrrrrrla siliyor.Tırnak etlerimi de 3 sürüşte tahtalaştırdı!

Uzun lafın kısası bunu görünce kesinlikle KAÇIN!
Sonunda kavuştum parmexime mis gibi 3 TL’ye.Değil 3,33 TL bile olsa alacaktım yani 🙂
Evet neticede aseton,zararlı bi madde bu meret ama beterin beteri varmış öğrendim.Hiç olmazsa Parmeximde NEMLENDİRİCİ,BESLEYİCİ yazıyor :)) Öbürü de sanırım tüm vaadlerini satış elemanı arkadaşa yüklemiş :)) ne bir ibare ne bişi…

Tırnakları bilmem ama tırnak etlerimi nemlendiriyordu parmex,etlerim kurumuyordu en azından.Şimdi bir Flormarın asetonsuz oje çıkarıcısını kullanmak istiyorum.Onun dışında şaşmam bu asetondan.

Hem ucuz hem kaliteli…Seviyorum seni parmex… 🙂

İkisi arasındaki değil 7,4907 fark :))” için 10 yorum

  • 8 Mart 2012 tarihinde, saat 16:53
    Permalink

    Parmex vazgeçilmezim benim :),ben de watsonun kendi ürünü olan asetonunu almıştım.Koyu renk ojeleri çıkarmıyordu bir türlü verdiğin paraya mı yanarsın ojeler bulaştı ona mı sinir olursun.En iyisi bildiğinden şaşmıcan.A 101 de gülşah aseton var oda iyi çıkarıyor.Bazen parmex bulamazsan ondan da alıyorum.Onu da deneyebilirsin bulamadığın zamanlarda. Test ettim onayladım. :))

    Yanıtla
  • 8 Mart 2012 tarihinde, saat 17:14
    Permalink

    canım daha parmexi bulamıyorum gülşahı nasıl bulayım buralarda 😀 ya aslında ben bitmeden alıyorum asetonu,çok kullandığım için…Bu defa ne olduyda bi an cimrilik ettim sonra da bulamadım hiç bir yerde,ders oldu :))

    Yanıtla
    • 8 Mart 2012 tarihinde, saat 20:14
      Permalink

      ay canım burda yok ancak internetten almam lazım :s o da astarı yüzünden pahalıya gelecek.. :S

      Yanıtla
  • 8 Mart 2012 tarihinde, saat 22:47
    Permalink

    pembe parmex candır! benimki de bitmiş bugun almayı unuttugum için bi kat daha oje sürdüm soyuntuları gizleyeyim diye 😀

    Yanıtla
    • 9 Mart 2012 tarihinde, saat 16:01
      Permalink

      Pembesi moru yok bu işin parmexin kendisi candır zaten :)) artık şaşmam :))

      Yanıtla
  • 11 Mart 2012 tarihinde, saat 02:09
    Permalink

    :)) çok güldüm yaa :)) bende parmex kullanıyorum degiştirmeyede hiç niyetim yok 🙂 aldıgın işlevi olmayan asetonuda annemlerin zamanındaki asetonlara benzetmeye çalışmışlar heralde şişe falan aynı :)) tek farkı işlevi yok :))

    Yanıtla
    • 11 Mart 2012 tarihinde, saat 13:29
      Permalink

      ayyy evet,kurcalayınca işlevi gitmiş bebeğim :DD yaşasın parmex 😀

      Yanıtla
  • 8 Eylül 2012 tarihinde, saat 22:51
    Permalink

    kırmızı ojeyi güzelce temizleyen bi aseton keşfedemedim hala 🙁 tırnaklarımda sorun var heralde..

    Yanıtla
    • 9 Eylül 2012 tarihinde, saat 13:52
      Permalink

      altına renksiz bir kat cila sürersen sorun olmuyor silerken,kesinlikle denemelisin 🙂

      Yanıtla

Bir Cevap Yazın